Wednesday, March 17, 2010

nie ayat atau kata2 yg terdapat di muzium..
sgt bermakna,penuh tersirat..

Dr.Reevany dan Dr.Rosenani hdir untuk merasmikan majlis penutupan u-race.

antara peserta yg join pertandingan nie..smua ada 7 team..

sakateriat xlepaskan peluang nak men congkak..

aku plak..dok sibok2 agihkan mknn dgn farah..mkn2 nie mmg aku laju..hahaha

salah stu tugasan or task yg peserta kene buat~wayang kulit

hasil cat batik yg aku hasilkan..cbok2 jap sampai tunggu peserta sampai kat cek point aku nie..hihihi


terbang2...sambil main teng2..sian dorang..aku dr atas dok usya gak dorang buat aksi nie..hahaha..mmg menarik..

team yg bersemangat dok pikir cra untuk amik air botol..
ader yg sampai terbaring2 lg..ish3..

acara lepaskan roket..mcm2 gaya..ader tesangkut kat pokok..ader terbang tinggi..ader yg jd..ader yg x..ikot dorang nyer roketla..kalo kuat n teguh cr dorang buat..mmg jdla roket 2...fly away!!!!!

nie dok sbok2..tunggu semua peserta sampai..kira permulaanla nie..

Hr ahad,14/3/10...desa aku buat acara u-race.kira mcm explorace gak la..tp kiteorang buat kat muzium USM..bnyak jugak task yg kene buat..ader 8 semuanyer..lancar roket,asingkan kacang,cat batik,men wyang kulit,teng2,men congkak,minum air gula or garam,cat muke...n last jwb soalan yg jwpannyer smua dlm muzium..mmg penat nak mtila peserta nie...tp smua sporting hbis..TUJUAN kmi sbbnyer nak soh budak USM nie dtg muzium n kenal muzium kat USM.mmg cntik giler muzium kat USM..skali lg hasrat hati nak g muzium tercapai..Alhamdulilah..
mmg rugi rasanyer kalo blaja kat USM tp xpenah dtg muzim nie..apa2 pon..tahniah projek nie n tema kasih kat semua yg terlibat..~~,

0 Comments:

Post a Comment