Tuesday, March 09, 2010

nie adalah ahli-ahli dan ketua yg handle untuk persatuan jepon..
aku pon ahli perstuan nie jugak..



antara salah satu hasil-hasil kelab nie..


aku dan ruby..smasa dlm proses memakai kimono..
aku siap beposing lg..ruby plak gah khusyuk dok pakai kimono..


apelg..sesi bergambar pon bermula la..
terasa mcm dok jepon je time nie..
agak2 bila la aku dpat g jepon ni??

gadis kimono berposing ala2 melayu..hihi

comeinyer mereka nie....


sape amik candid nie?? baek ngaku!! hahahahaah


hmm...xsangka plak time nie..ingtkan nak tangkap gambar pakai kimono bertiga je..tup2..kami berlima...mula2 2 agak malula sbb ramai lalu lalang time nak tangkap gambar..tp last2 xsdr dah..asyik nak bergambar je..hehehehe...ape2 pon..thanks kat korang..aifa n aku yg excited nak pakai kimono nie..tercapai gak akhirnyer...kenangan terbest la..walaupon xg jepon lg..berangan n pakai kimono nie dah cukup..hope one day dpat g jepon lak...yahuuuu!!!

0 Comments:

Post a Comment