Wednesday, March 17, 2010

peserta dinner..jiran meja kami..hehhe

aku n kwn2..smua budak2 maths yg bnyak join dinner..aku walaupon dok perak tp sayes persatuan nie best wlaupun negeri perlis..xpe..jiran jer 2..hihi

nie..sebelum tunggu dinner..dok tepi pantai..angin sepoi2..tudung pon herot piot dah..hahaha

aku dan ruby berposing lg..kesempatan nie aku xlepaskan tuk bergambar..haha

~ocean glow~

Hr ahad jugak 14/3/10,

petang 2..aku ader dinner lak pas hbis u-race..pnat 2 mmg penat la..tp enjoy gak sbb dpat mkn2 mlm 2..mkn BBQ..smua aku sapu tp ader gak yg xdpat rs maklumla..tank dah penuh..ruby n aifa je mmg hebatla..xhbis2 mkn sampai stop pon time dorang nak trima sijil..dasyat gitu..

hahaha~enjoy sesgt minggu nie..tp enjoy2 pon plajaran dok usah lupe..time2 mcm nie la adelah hadiah untuk aku suh rehat sbb asyik dok study ja..

xtau nak citer ape..sbbnyer nak uplod lg pic..bnyak lg nak tunjuk tp sbb ader msalah tenet so stakat nie je yg mmpu..





0 Comments:

Post a Comment