Wednesday, February 03, 2010

mule2 blaja subjek nie..rs nak nagis gakla..yela bknnyer senang..susah sampai nak sembelit..hahaha..tp dah lame2 amik nie..dah nak masuk thun 3 dah pun..alhamdulilah ok..mujurla xteruk pointer..tp kene usaha keras lg nak dpat dekan list!! insyallah kalo ade usaha pasti berjaya~~

Sekarang nie, walaupun aku ade amik subjek len...bg aku, aku paling suke subjek aku...mestila suke sbb dah lame mgadap benda2 nie..TP stu je kemuskilan kat jiwa raga aku skg...ape aku nak jd dgn subjek yg aku amik nie??? hmm..ramai ckp aku jd pegawai la..pengarah la...jd pengurus la..tp more 2 subjek aku...aku pun xsangka mulut2 ckgu sekolah mengah aku 2 masin...tup2 mmg MATHS gak yg aku dpat~ pepe pun thanks cikgu aku n juga keluarga tersyg...

Hm...ape yg penting skg..aku kene dpatkan segelung ijazah dgn result yg baik~ moge2 jugak aku dpat sambung blaja...bkn pe,skg nie besepah2 org ada ijazah..master 2 bolehla dpat gaji mantap cikit...mak abah~insyallah Along buat yg terbaik....amin

0 Comments:

Post a Comment