Tuesday, January 26, 2010

Trip ke Perlis


Seronok btul kami menjelajah Gua Kelam..walaupun pnat tp excited dtg ke sinie mmg dasyatla gak..huhu


semua berpusu2 untuk masuk ke Gua..


welcome to gua kelam..meh2..sape2 yg xpenah dtg mehla dtg..mcm2 ader^^


sempat lg bergmbar dalam gua 2..haha..mmg gelap gila dlm gua..takot2..tp gambar2 nie penting gak..untuk kenagan jenerasi akn dtg..hehe


Nie la tasik pas tembus gua td..cntik gak..xsangke..ader air terjun kat sebelah 2..huhu


aku n kwan2 sempat bergambar kat signboard map untuk tmn herba nie..jdla..sdh gak..xsmpat nak berposing kat pintu masuk sbb masa terhad sgt!!


nie kat tmn orkid..mcm ader..ader pokok kera..orkid..n mcm2 la..xgeti nak sembang panjg2..

antara contoh2 pokok yg aku pikir cntk n jrg dgr..klakar pun ader..yela..name pelik2..sape xgelak tp ...aku xpasti mane stu pokoknyer.aku bkn budak botani..hehe

rombongan budak2 math..semua join..bgus tol budak2 math nie..^^


posing2..bkn org nampak..huhu


khusuknyer mereka~wlhal belakon je..hehe


Tamatl sudah perjalanan aku ke PERLIS..sehari suntuk dok sana.Tp sdh sbb xsmpat nak tangkap gambar kat padang besa n Kuala Perlis..msa xmengizinkan n penat sgt..aku mmg enjoy g sana.sekurang2nyer hilangla beban kat kpala nie..tima kasih semuanyer..hOhO..syOk oii..

~WASALAM~

0 Comments:

Post a Comment